Tarikh : 13.06.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 2.00-2.35pm/2.35-3.10pm | |
Kelas | 1G/1H | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Alam Sekitar | |
Tajuk | Menyayangi dan Menghargai Alam Sekitar | |
Topik | Hargai Alam Warisan Kita | |
Objektif | - Kepentingan keseimbangan alam sekitar kepada semua hidupan ( manusia, haiwan,tumbuhan ) | |
Hasil Pembelajaran | - Memahami kepetingan keseimbangan ekosistem untuk kesejahteraan hidup | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami kepentingan keseimbangan ekosistem untuk kesejahteraan hidup |
Tarikh : 13.06.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25-4.00pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi / Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Pembetulan Kertas Peperiksaan | |
Topik | Bab 1-11 | |
Objektif | - Membuat pembetulan peperiksaan pertengahan tahun | |
Hasil Pembelajaran | - Kembalikan kertas peperiksaan - Membincangkan kertas peperiksaan dan membuat pembetulan | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pembetulan kertas peperiksaan dibuat dengan lancar |
Tarikh : 13.06.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Sivik Kenegaraan | Masa : 5.10-5.45pm/5.45-6.20pm | |
Kelas | 1B | |
Tema | Hidup Bermasyarakat | |
Tajuk | Penjagaan Dan Peningkatan Imej Sekolah | |
Topik | Murid Bersahsiah / Berganding Bahu | |
Objektif | - bangga terhadap sekolah | |
Hasil Pembelajaran | - Mengemukakan cadangan untuk menjaga dan meningkatkan imej sekolah | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengemukakan cadangan untuk menjaga dan meningkatjan imej sekolah |
Tarikh : 14.06.2011 | Hari : Selasa | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 1250-1.25pm/1.25-2.00pm | |
Kelas | 1L | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Alam Sekitar | |
Tajuk | Menyayangi dan Menghargai Alam Sekitar | |
Topik | Hargai Alam Warisan Kita | |
Objektif | - Kepentingan keseimbangan alam sekitar kepada semua hidupan ( manusia, haiwan,tumbuhan ) | |
Hasil Pembelajaran | - Memahami kepetingan keseimbangan ekosistem untuk kesejahteraan hidup | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami kepentingan keseimbangan ekosistem untuk kesejahteraan hidup |
Tarikh : 14.06.2011 | Hari : Selasa | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 3.25-4.00pm/4.00-4.35pm | |
Kelas | 1A/1B/1C | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Alam Sekitar | |
Tajuk | Menyayangi dan Menghargai Alam Sekitar | |
Topik | Hargai Alam Warisan Kita | |
Objektif | - Kepentingan keseimbangan alam sekitar kepada semua hidupan ( manusia, haiwan,tumbuhan ) | |
Hasil Pembelajaran | - Memahami kepetingan keseimbangan ekosistem untuk kesejahteraan hidup | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami kepentingan keseimbangan ekosistem untuk kesejahteraan hidup |
Tarikh : 14.06.2011 | Hari : Selasa | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.35-5.10pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi / Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Pembetulan Kertas Peperiksaan | |
Topik | Bab 1-11 | |
Objektif | - Membuat pembetulan peperiksaan pertengahan tahun | |
Hasil Pembelajaran | - Kembalikan kertas peperiksaan - Membincangkan kertas peperiksaan dan membuat pembetulan | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pembetulan peperiksaan dijalankan dengan lancar |
Tarikh : 15.06.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25-4.00pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi / Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Pembetulan Kertas Peperiksaan | |
Topik | Bab 1-11 | |
Objektif | - Membuat pembetulan peperiksaan pertengahan tahun | |
Hasil Pembelajaran | - Kembalikan kertas peperiksaan - Membincangkan kertas peperiksaan dan membuat pembetulan | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pembetulan peperiksaan dijalankan dengan lancar |
Tarikh : 15.06.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.35-5.10pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Petempatan & Perkembangannya | |
Tajuk | Petempatan awal | |
Topik | Pola-pola petempatan | |
Objektif | - Mengelaskan tentang ciri-ciri pola petempatan negara malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyenaraikan pelbagai pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) - Menyatakan ciri-ciri pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyenaraikan dan menyatakan ciri-ciri pola petempatan di Malaysia |
Tarikh : 15.06.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 5.45-6.20pm | |
Kelas | 1L | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Alam Sekitar | |
Tajuk | Menyayangi dan Menghargai Alam Sekitar | |
Topik | Hargai Alam Warisan Kita | |
Objektif | - Kepentingan keseimbangan alam sekitar kepada semua hidupan ( manusia, haiwan,tumbuhan ) | |
Hasil Pembelajaran | - Mengenal pasti tanggungjawab manusia untuk menjaga ekosistem - Mengamalkan sikap menjaga kebersihan alam | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengenal pasti tanggungjawab manusia untuk menjaga ekosistem |
Tarikh : 16.06.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 2.00-2.35pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Petempatan & Perkembangannya | |
Tajuk | Petempatan awal | |
Topik | Pola-pola petempatan | |
Objektif | - Mengelaskan tentang ciri-ciri pola petempatan negara malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyenaraikan pelbagai pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) - Menyatakan ciri-ciri pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyenaraikan dan menyatakan ciri-ciri pola petempatan di Malaysia |
Tarikh : 16.06.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 2.35-3.10pm | |
Kelas | 1A/1B/1C | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Alam Sekitar | |
Tajuk | Menyayangi dan Menghargai Alam Sekitar | |
Topik | Hargai Alam Warisan Kita | |
Objektif | - Kepentingan keseimbangan alam sekitar kepada semua hidupan ( manusia, haiwan,tumbuhan ) | |
Hasil Pembelajaran | - Mengenal pasti tanggungjawab manusia untuk menjaga ekosistem - Mengamalkan sikap menjaga kebersihan alam | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengenal pasti tanggungjawab manusia untuk menjaga ekosistem |
Tarikh : 16.06.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 3.25-4.00/4.00-4.35pm | |
Kelas | 1G/1H | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Alam Sekitar | |
Tajuk | Menyayangi dan Menghargai Alam Sekitar | |
Topik | Hargai Alam Warisan Kita | |
Objektif | - Kepentingan keseimbangan alam sekitar kepada semua hidupan ( manusia, haiwan,tumbuhan ) | |
Hasil Pembelajaran | - Mengenal pasti tanggungjawab manusia untuk menjaga ekosistem - Mengamalkan sikap menjaga kebersihan alam | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengenal pasti tanggungjawab manusia untuk menjaga ekosistem |
Tarikh : 16.06.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 5.10-5.45/5.45-6.20pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Petempatan & Perkembangannya | |
Tajuk | Petempatan awal | |
Topik | Pola-pola petempatan | |
Objektif | - Mengelaskan tentang ciri-ciri pola petempatan negara malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyenaraikan pelbagai pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) - Menyatakan ciri-ciri pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyenaraikan dan menyatakan ciri-ciri pola petempatan di Malaysia |
Tarikh : 17.06.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 2.00-2.35pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Petempatan & Perkembangannya | |
Tajuk | Petempatan awal | |
Topik | Pola-pola petempatan | |
Objektif | - Mengelaskan tentang ciri-ciri pola petempatan negara malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menjelaskan dengan contoh ciri-ciri pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) - Membandingkan dan membezakan pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menjelaskan semula ciri-ciri pola petempatan beserta dengan contoh |
Tarikh : 17.06.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.00-4.35/4.35-5.10pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Petempatan & Perkembangannya | |
Tajuk | Petempatan awal | |
Topik | Pola-pola petempatan | |
Objektif | - Mengelaskan tentang ciri-ciri pola petempatan negara malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menjelaskan dengan contoh ciri-ciri pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) - Membandingkan dan membezakan pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menjelaskan semula ciri-ciri pola petempatan beserta dengan contoh |
Tarikh : 17.06.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 5.10-5.45/5.45-6.20pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Petempatan & Perkembangannya | |
Tajuk | Petempatan awal | |
Topik | Pola-pola petempatan | |
Objektif | - Mengelaskan tentang ciri-ciri pola petempatan negara malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menjelaskan dengan contoh ciri-ciri pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) - Membandingkan dan membezakan pola petempatan negara Malaysia ( berselerak, berjajar, berpusat, berkelompok ) | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menjelaskan semula ciri-ciri pola petempatan beserta dengan contoh |
No comments:
Post a Comment