Tarikh : 05.03.2012 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Perdagangan | Masa : 8.15-8.50 / 8.50-9.25 am | |
Kelas | 4K4 | |
UJIAN 1 |
Tarikh : 05.03.2012 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Perdagangan | Masa : 11.30-12.05 / 12.05-12.40 pm | |
Kelas | 5K1 | |
UJIAN 1 |
Tarikh : 06.03.2012 | Hari : Selasa | |
Mata Pelajaran : Perdagangan | Masa : 8.15-8.50 / 8.50-9.25 am | |
Kelas | 4K2 | |
UJIAN 1 |
Tarikh : 06.03.2012 | Hari : Selasa | |
Mata Pelajaran : Perdagangan | Masa : 9.45-10.20 / 10.20-1055 am | |
Kelas | 5K1 | |
Bidang Pembelajaran | Insurans | |
Tajuk | Takaful | |
Hasil Pembelajaran | - Membandingkan insurans konvensional dengan takaful. - Menjelaskan prinsip-prinsip takaful. | |
Aktiviti | - Guru membincangkan perbandingan antara insurans konvensional dengan takaful. - Penjelasan berlanjutan ke prinsip-prinsip takaful | |
Alat Bantu Mengajar | Buku teks, nota ringkas guru | |
Penyerapan Nilai | Rasional | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami prinsip-prinsip takaful serta membuat perbandingan insurans konvensional dengan takaful |
Tarikh : 07.03.2012 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Perdagangan | Masa : 8.15-8.50 / 8.50-9.25 am | |
Kelas | 4K4 | |
Bidang Pembelajaran | Perniagaan Dalam Negeri | |
Tajuk | Bentuk Lain Peruncitan | |
Hasil Pembelajaran | - Mengenalpasti bentuk-bentuk lain peruncitan. - Menghuraikan ciri-ciri bentuk lain peruncitan | |
Aktiviti | - Pelajar cuba menyatakan bentuk-bentuk lain peruncitan. - Guru juga menerangkan ciri-ciri setiap jenis perniagaan runcit. - Latihan berkaitan bentuk lain peruncitan juga diberikan kepada pelajar | |
Alat Bantu Mengajar | Buku teks, nota ringkas guru, Lembaran kerja | |
Penyerapan Nilai | Rasional | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami bentuk lain peruncitan serta ciri-cirinya dengan lengkapkan lantihan yang diberikan |
Tarikh : 08.03.2012 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Perdagangan | Masa : 9.45-10.20 / 10.20-10.55 am | |
Kelas | 4K2 | |
Bidang Pembelajaran | Perniagaan Dalam Negeri | |
Tajuk | Bentuk Lain Peruncitan | |
Hasil Pembelajaran | - Mengenalpasti bentuk-bentuk lain peruncitan. - Menghuraikan ciri-ciri bentuk lain peruncitan | |
Aktiviti | - Pelajar cuba menyatakan bentuk-bentuk lain peruncitan. - Guru juga menerangkan ciri-ciri setiap jenis perniagaan runcit. - Latihan berkaitan bentuk lain peruncitan juga diberikan kepada pelajar | |
Alat Bantu Mengajar | Buku teks, nota ringkas guru, Lembaran kerja | |
Penyerapan Nilai | Rasional | |
Refleksi | 80% pelajar dapat memahami dan menjawab latihan yang berkaitan dengan bentuk lain peruncitan dengan baik, hanya 20% pelajar memerlukan tunjuk ajar guru semasa membuat latihan tersebut |
No comments:
Post a Comment