Tarikh
: 22.04.2013
|
Hari
: Isnin
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 10.20
– 10.55 / 10.55 – 11.30am
|
|
Kelas
|
4K3
|
|
Kelas
diambilalih oleh Guru Pelatih
|
||
Tarikh
: 23.04.2013
|
Hari
: Selasa
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 10.55
– 11.30 / 11.30 – 12.05noon
|
|
Kelas
|
5K4
|
|
Bidang
Pembelajaran
|
Komunikasi
|
|
Tajuk
|
Perkhidmatan
Komunikasi
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
- Menjelaskan faktor-faktor
pemilihan sesuatu jenis perkhidmatan
komunikasi.
- Mencadangkan
jenis-jenis perkhidmatan komunikasi yang sesuai kepada peniaga.
|
|
Aktiviti
|
- Guru
menjelaskan faktor-faktor pemilihan sesuatu
jenis perkhidmatan komunikasi.
- Seterusnya, guru juga mencadangkan jenis-jenis
perkhidmatan komunikasi yang sesuai kepada peniaga.
|
|
Alat
Bantu Mengajar
|
Buku
teks, nota ringkas guru
|
|
Penyerapan
Nilai
|
Rasional
|
|
Refleksi
|
P&
P dijalankan dengan baik dan 90% objektif tercapai
|
|
Tarikh
: 24.04.2013
|
Hari
: Rabu
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 9.45 -10.22 / 10.22 – 10.55am
|
|
Kelas
|
5K2
|
|
Bidang
Pembelajaran
|
Komunikasi
|
|
Tajuk
|
Perkhidmatan
Komunikasi
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
- Menjelaskan faktor-faktor
pemilihan sesuatu jenis perkhidmatan
komunikasi.
- Mencadangkan
jenis-jenis perkhidmatan komunikasi yang sesuai kepada peniaga.
|
|
Aktiviti
|
- Guru
menjelaskan faktor-faktor pemilihan sesuatu
jenis perkhidmatan komunikasi.
- Seterusnya, guru juga mencadangkan jenis-jenis
perkhidmatan komunikasi yang sesuai kepada peniaga.
|
|
Alat
Bantu Mengajar
|
Buku
teks, nota ringkas guru
|
|
Penyerapan
Nilai
|
Rasional
|
|
Refleksi
|
P
& P ditangguhkan disebabkan kelas ini terlibat dalam ceramah Sains
|
|
Tarikh
: 25.04.2013
|
Hari
: Khamis
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 08.15
– 08.50 / 08.50 – 09.35am
|
|
Kelas
|
4K3
|
|
Kelas diambilalih oleh Guru Pelatih
|
||
Tarikh
: 25.04.2013
|
Hari
: Khamis
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 09.45
– 10.20 / 10.20 - 10.55am
|
|
Kelas
|
5K4
|
|
Bidang
Pembelajaran
|
Pergudangan
|
|
Tajuk
|
Pergudangan
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
- Menerangkan
maksud dan peranan pergudangan.
- Menyatakan ciri-ciri gudang yang baik.
- Menjelaskan ciri-ciri gudang yang baik.
|
|
Aktiviti
|
- Guru
menerangkan maksud dan peranan pergudangan.
- Seterusnya, guru juga menyatakan dan menjelaskan
ciri-ciri gudang yang baik.
|
|
Alat
Bantu Mengajar
|
Buku
teks, nota ringkas guru, lembaran kerja
|
|
Penyerapan
Nilai
|
Rasional
|
|
Refleksi
|
95% pelajar dapat menerangkan semula peranan pergudangan dan menjelaskan ciri-ciri gudang yang baik
|
|
Tarikh
: 26.04.2013
|
Hari
: Jumaat
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa :10.40 – 11.10 / 11.10 – 11.40am
|
|
Kelas
|
5K2
|
|
Bidang
Pembelajaran
|
Komunikasi
|
|
Tajuk
|
Perkhidmatan
Komunikasi
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
- Menjelaskan faktor-faktor
pemilihan sesuatu jenis perkhidmatan
komunikasi.
- Mencadangkan
jenis-jenis perkhidmatan komunikasi yang sesuai kepada peniaga.
|
|
Aktiviti
|
- Guru
menjelaskan faktor-faktor pemilihan sesuatu
jenis perkhidmatan komunikasi.
- Seterusnya, guru juga mencadangkan jenis-jenis
perkhidmatan komunikasi yang sesuai kepada peniaga.
|
|
Alat
Bantu Mengajar
|
Buku
teks, nota ringkas guru
|
|
Penyerapan
Nilai
|
Rasional
|
|
Refleksi
|
P& P dijalankan dengan baik dan 95% objektif tercapai
|
|
No comments:
Post a Comment