Tarikh
: 29.04.2013
|
Hari
: Isnin
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 10.20
– 10.55 / 10.55 – 11.30am
|
|
Kelas
|
4K3
|
|
Kelas
diambilalih oleh Guru Pelatih
|
||
Tarikh
: 30.04.2013
|
Hari
: Selasa
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 10.55
– 11.30 / 11.30 – 12.05noon
|
|
Kelas
|
5K4
|
|
Bidang
Pembelajaran
|
Pergudangan
|
|
Tajuk
|
Jenis
Pergudangan
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
- Menerangkan jenis-jenis gudang.
- Menerangkan
kepentingan gudang pengilang, gudang pemborong dan gudang peruncit.
|
|
Aktiviti
|
- Guru
menerangkan jenis-jenis gudang.
- Seterusnya, guru dan murid-murid cuba membincangkan
kepentingan gudang.
- Guru seterusnya membuat penerangan tentang
kepentingan gudang.
|
|
Alat
Bantu Mengajar
|
Buku
teks, nota ringkas guru
|
|
Penyerapan
Nilai
|
Rasional
|
|
Refleksi
|
P & P dijalankan dengan lancar, 95% objektif dicapai
|
|
Tarikh
: 01.05.2013
|
Hari
: Rabu
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 9.45 -10.22 / 10.22 – 10.55am
|
|
Kelas
|
5K2
|
|
CUTI UMUM
HARI PEKERJA
|
||
Tarikh
: 02.05.2013
|
Hari
: Khamis
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 08.15
– 08.50 / 08.50 – 09.35am
|
|
Kelas
|
4K3
|
|
Kelas diambilalih oleh Guru Pelatih
|
||
Tarikh
: 02.05.2013
|
Hari
: Khamis
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 09.45
– 10.20 / 10.20 - 10.55am
|
|
Kelas
|
5K4
|
|
Bidang
Pembelajaran
|
Ulangkaji
|
|
Tajuk
|
Bab-bab
Tingkatan 4
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
- Membuat
pengukuhan dalam bab-bab tersebut untuk persediaan peperiksaan
|
|
Aktiviti
|
- Guru
membuat ulangkaji dengan murid-murid mengenai bab-bab tertentu untuk
persediaan peperiksaan.
|
|
Alat
Bantu Mengajar
|
Lembaran
kerja
|
|
Penyerapan
Nilai
|
rajin,
bertanggungjawab
|
|
Refleksi
|
Ulangkaji dilakukan dengan baik
|
|
Tarikh
: 03.05.2013
|
Hari
: Jumaat
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa :10.40 – 11.10 / 11.10 – 11.40am
|
|
Kelas
|
5K2
|
|
Bidang
Pembelajaran
|
Pergudangan
|
|
Tajuk
|
Pergudangan
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
- Menerangkan
maksud dan peranan pergudangan.
- Menyatakan ciri-ciri gudang yang baik.
- Menjelaskan ciri-ciri gudang yang baik serta jenis gudang.
|
|
Aktiviti
|
- Guru
menerangkan maksud dan peranan pergudangan.
- Seterusnya, guru juga menyatakan dan menjelaskan
ciri-ciri gudang yang baik serta
jenis-jenis gudang.
|
|
Alat
Bantu Mengajar
|
Buku
teks, nota ringkas guru, lembaran kerja
|
|
Penyerapan
Nilai
|
Rasional
|
|
Refleksi
|
P & P dijalankan dengan lancar, 100% objektif dicapai
|
|