Tarikh : 11.07.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 2.00-2.35pm/2.35-3.10pm | |
Kelas | 1G/1H | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Patriotisme | |
Tajuk | Taat Setia kepada Raja dan Negara | |
Topik | Identiti Negara Kebangsaan Kita | |
Objektif | - Kepentingan menghormati dan menghayati identiti negeri dan negara | |
Hasil Pembelajaran | - Mengenal pasti lambang dan identiti negara - Menghormati lambang dan identiti negara | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengenal pasti lambang dan indentiti negera dan menghormatinya |
Tarikh : 11.07.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25-4.00pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Kaitan antara komposisi penduduk dengan jenis pekerjaan di kawasan kajian | |
Topik | Kerja Kursus | |
Objektif | - Memahami format-format menghasilkan kerja kursus | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan cara-cara dan format yang betul untuk menghasilkan senarai kandungan dan penghargaan dalam kerja kursus | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami untuk menghasilkan senarai kandungan dan penghargaan dalam kerja kursus serta membuatnya |
Tarikh : 11.07.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Sivik Kenegaraan | Masa : 5.10-5.45pm/5.45-6.20pm | |
Kelas | 1B | |
Tema | Malaysia Negara Berdaulat | |
Tajuk | Kerajaan Demokrasi | |
Topik | Lagu Demokrasi | |
Objektif | - Cintakan Negara | |
Hasil Pembelajaran | - Menjelaskan maksud dan prinsip kerajaan demokrasi - Mengekalkan amalan demokrasi di Malaysia | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menjelaskan semula maksud dan prinsip kerajaan demokrasi serta mengekalkan amalan tersebut |
Tarikh : 12.07.2011 | Hari : Selasa | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 1250-1.25pm/1.25-2.00pm | |
Kelas | 1L | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Patriotisme | |
Tajuk | Taat Setia kepada Raja dan Negara | |
Topik | Identiti Negara Kebangsaan Kita | |
Objektif | - Kepentingan menghormati dan menghayati identiti negeri dan negara | |
Hasil Pembelajaran | - Mengenal pasti lambang dan identiti negara - Menghormati lambang dan identiti negara | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengenal pasti lambang dan indentiti negera dan menghormatinya |
Tarikh : 12.07.2011 | Hari : Selasa | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 3.25-4.00pm/4.00-4.35pm | |
Kelas | 1A/1B/1C | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Patriotisme | |
Tajuk | Taat Setia kepada Raja dan Negara | |
Topik | Identiti Negara Kebangsaan Kita | |
Objektif | - Kepentingan menghormati dan menghayati identiti negeri dan negara | |
Hasil Pembelajaran | - Mengenal pasti lambang dan identiti negara - Menghormati lambang dan identiti negara | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengenal pasti lambang dan indentiti negera dan menghormatinya |
Tarikh : 12.07.2011 | Hari : Selasa | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.35-5.10pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Kaitan antara komposisi penduduk dengan jenis pekerjaan di kawasan kajian | |
Topik | Kerja Kursus | |
Objektif | - Memahami format-format menghasilkan kerja kursus | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan cara-cara dan format yang betul untuk menghasilkan senarai kandungan dan penghargaan dalam kerja kursus | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami untuk menghasilkan senarai kandungan dan penghargaan dalam kerja kursus serta membuatnya |
Tarikh : 13.07.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25-4.00pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Kaitan antara komposisi penduduk dengan jenis pekerjaan di kawasan kajian | |
Topik | Kerja Kursus | |
Objektif | - Memahami format-format menghasilkan kerja kursus | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan cara-cara dan format yang betul untuk menghasilkan senarai kandungan dan penghargaan dalam kerja kursus | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami untuk menghasilkan senarai kandungan dan penghargaan dalam kerja kursus serta membuatnya |
Tarikh : 13.07.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.35-5.10pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Kaitan antara komposisi penduduk dengan jenis pekerjaan di kawasan kajian | |
Topik | Kerja Kursus | |
Objektif | - Memahami format-format menghasilkan kerja kursus | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan cara-cara dan format yang betul untuk menghasilkan pendahuluan dan objektif dalam kerja kursus | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menghasilkan pendahuluan dan objektif kajian dengan bimbingan guru |
Tarikh : 13.07.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 5.45-6.20pm | |
Kelas | 1L | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Patriotisme | |
Tajuk | Sanggup Berkorban untuk Negara | |
Topik | Berkorban Untuk Negara | |
Objektif | - Kerelaan melakukan atau menyerahkan sesuatu termasuk nyawa sebagai tanda kebaktian untuk negara | |
Hasil Pembelajaran | - Mengetahui perjuangan tokoh yang berjasa kepada Negara - Menghargai perjuangan wira Negara - Membina semangat cinta dan rela berkorban untuk negara | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengetahui perjuangan tokoh yang berjasa kepada negera dan menghargainya serta menanam semangat cinta dan rela berkorban untuk negera dalam hati mereka |
Tarikh : 14.07.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 2.00-2.35pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Kaitan antara komposisi penduduk dengan jenis pekerjaan di kawasan kajian | |
Topik | Kerja Kursus | |
Objektif | - Memahami format-format menghasilkan kerja kursus | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan cara-cara dan format yang betul untuk menghasilkan pendahuluan dan objektif dalam kerja kursus | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami untuk menghasilkan senarai kandungan dan penghargaan dalam kerja kursus serta membuatnya |
Tarikh : 14.07.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 2.35-3.10pm | |
Kelas | 1A/1B/1C | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Patriotisme | |
Tajuk | Sanggup Berkorban untuk Negara | |
Topik | Berkorban Untuk Negara | |
Objektif | - Kerelaan melakukan atau menyerahkan sesuatu termasuk nyawa sebagai tanda kebaktian untuk negara | |
Hasil Pembelajaran | - Mengetahui perjuangan tokoh yang berjasa kepada Negara - Menghargai perjuangan wira Negara - Membina semangat cinta dan rela berkorban untuk negara | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengetahui perjuangan tokoh yang berjasa kepada negera dan menghargainya serta menanam semangat cinta dan rela berkorban untuk negera dalam hati mereka |
Tarikh : 14.07.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Moral | Masa : 3.25-4.00/4.00-4.35pm | |
Kelas | 1G/1H | |
Bidang Pembelajaran | Nilai Berkaitan Dengan Patriotisme | |
Tajuk | Sanggup Berkorban untuk Negara | |
Topik | Berkorban Untuk Negara | |
Objektif | - Kerelaan melakukan atau menyerahkan sesuatu termasuk nyawa sebagai tanda kebaktian untuk negara | |
Hasil Pembelajaran | - Mengetahui perjuangan tokoh yang berjasa kepada Negara - Menghargai perjuangan wira Negara - Membina semangat cinta dan rela berkorban untuk negara | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengetahui perjuangan tokoh yang berjasa kepada negera dan menghargainya serta menanam semangat cinta dan rela berkorban untuk negera dalam hati mereka |
Tarikh : 14.07.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 5.10-5.45/5.45-6.20pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Kaitan antara komposisi penduduk dengan jenis pekerjaan di kawasan kajian | |
Topik | Kerja Kursus | |
Objektif | - Memahami format-format menghasilkan kerja kursus | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan cara-cara dan format yang betul untuk menghasilkan pendahuluan dan objektif dalam kerja kursus | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami untuk menghasilkan senarai kandungan dan penghargaan dalam kerja kursus serta membuatnya |
Tarikh : 15.07.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 2.00-2.35pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Kaitan antara komposisi penduduk dengan jenis pekerjaan di kawasan kajian | |
Topik | Kerja Kursus | |
Objektif | - Memahami format-format menghasilkan kerja kursus | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan cara-cara dan format yang betul untuk menghasilkan kawasan kajian dalam kerja kursus | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami untuk menghasilkan kawasan kajian dalam kerja kursus dan seterusnya membuatnya |
Tarikh : 152.07.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.00-4.35/4.35-5.10pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Kaitan antara komposisi penduduk dengan jenis pekerjaan di kawasan kajian | |
Topik | Kerja Kursus | |
Objektif | - Memahami format-format menghasilkan kerja kursus | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan cara-cara dan format yang betul untuk menghasilkan kawasan kajian dalam kerja kursus | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami untuk menghasilkan kawasan kajian dalam kerja kursus dan seterusnya membuatnya |
Tarikh : 15.07.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 5.10-5.45/5.45-6.20pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Dinamik Penduduk | |
Tajuk | Kaitan antara komposisi penduduk dengan jenis pekerjaan di kawasan kajian | |
Topik | Kerja Kursus | |
Objektif | - Memahami format-format menghasilkan kerja kursus | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan cara-cara dan format yang betul untuk menghasilkan kawasan kajian dalam kerja kursus | |
Pendekatan | KBKK | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami untuk menghasilkan kawasan kajian dalam kerja kursus dan seterusnya membuatnya |
No comments:
Post a Comment