Date : 14.02.2011 | Day : Monday | |
Subject : Matematics | Time : 12.50 -1.25pm / 1.25 - 2.00pm | |
Class | 1J | |
Chapter | 2. Number Patterns and sequences | |
Topic | Prime Factors | |
Learning Objectives | - Understand the characteristics and use the knowledge of prime factors of whole numbers. | |
Learning Outcome | - Identify prime factors from a list of factors. - Find prime factors of whole numbers. - Determine whether a number is a prime factor of another whole number. | |
CCTS | Classifying, Working out mentally | |
Reflection | Students able to identify and find out prime factors of whole numbers |
Tarikh : 14.02.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25 – 4.00pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Rajah | |
Topik | Rajah | |
Objektif | - Mengaplikasi maklumat dalam bentuk rajah. | |
Hasil Pembelajaran | - Mengumpul maklumat - Melukis dan melabel rajah bedasarkan maklumat | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengumpul serta melukis dan melabelkan rajah berdasarkan maklumat |
Tarikh : 14.02.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.35 – 5.10pm / 5.10 – 5.45pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Rajah | |
Topik | Rajah | |
Objektif | - Mengaplikasi maklumat dalam bentuk rajah. | |
Hasil Pembelajaran | - Mengumpul maklumat - Melukis dan melabel rajah bedasarkan maklumat | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengumpul serta melukis dan melabelkan rajah berdasarkan maklumat |
Date : 14.02.2011 | Day : Monday | |
Subject : Matematics | Time : 5.45 - 6.20pm | |
Class | 1C | |
Chapter | 2. Number Patterns and sequences | |
Topic | Prime Factors | |
Learning Objectives | - Understand the characteristics and use the knowledge of prime factors of whole numbers. | |
Learning Outcome | - Identify prime factors from a list of factors. - Find prime factors of whole numbers. - Determine whether a number is a prime factor of another whole number. | |
CCTS | Classifying, Working out mentally | |
Reflection | Students able to identify and find out prime factors of whole numbers |
Hari : 15.02.2011 | Tarikh : Selasa |
Cuti Umum Maulidur Rasul |
Tarikh : 16.02.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25 – 4.00pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Rajah | |
Topik | Rajah | |
Objektif | - Mengaplikasi maklumat dalam bentuk rajah. | |
Hasil Pembelajaran | - Mengumpul maklumat - Melukis dan melabel rajah bedasarkan maklumat | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengumpul serta melukis dan melabelkan rajah berdasarkan maklumat |
Tarikh : 16.02.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 5.10 – 5.45pm / 5.45 – 6.20 pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Rajah | |
Topik | Rajah | |
Objektif | - Mengaplikasi maklumat dalam bentuk rajah. | |
Hasil Pembelajaran | - Mengumpul maklumat - Melukis dan melabel rajah bedasarkan maklumat | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mengumpul serta melukis dan melabelkan rajah berdasarkan maklumat |
Date : 17.02.2011 | Day : Thursday | |
Subject : Matematics | Time : 12.50 – 1.25pm / 1.25 – 2.00pm | |
Class | 1J | |
Chapter | 2. Number Patterns and sequences | |
Topic | Mutiples | |
Learning Objectives | - Understand and use the knowledge of multiples of whole numbers | |
Learning Outcome | - List the multiples of whole numbers. - Determine whether a number is the multiple of another number. | |
CCTS | Looking for patterns | |
Reflection | Students able to list out the ultiples of whole numbers |
Tarikh : 17.02.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 2.00 – 2.35pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Rajah | |
Topik | Rajah | |
Objektif | - Mengaplikasi maklumat dalam bentuk rajah. | |
Hasil Pembelajaran | - Melukis dan melabel rajah bedasarkan maklumat - Mentafsir peta minda | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mentafsir peta minda dan membuat rumusan tentangnya |
Tarikh : 17.02.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25 – 4.00pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Rajah | |
Topik | Rajah | |
Objektif | - Mengaplikasi maklumat dalam bentuk rajah. | |
Hasil Pembelajaran | - Mengumpul maklumat - Melukis dan melabel rajah bedasarkan maklumat | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan | |
Refleksi | Pelajar dapat melukis peta minda dan melabelkanya |
Tarikh : 18.02.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 2.00 – 2.35pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Rajah | |
Topik | Rajah | |
Objektif | - Mengaplikasi maklumat dalam bentuk rajah. | |
Hasil Pembelajaran | - Melukis dan melabel rajah bedasarkan maklumat - Mentafsir rajah | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mentafsir peta minda dan membuat rumusan tentangnya |
Date : 18.02.2011 | Day : Friday | |
Subject : Matematics | Time : 2.35 – 3.10pm / 3.10 – 3.45pm | |
Class | 1C | |
Chapter | 2. Number Patterns and sequences | |
Topic | Mutiples | |
Learning Objectives | - Understand and use the knowledge of multiples of whole numbers | |
Learning Outcome | - List the multiples of whole numbers. - Determine whether a number is the multiple of another number. | |
CCTS | Looking for patterns | |
Reflection | Students able to list out the ultiples of whole numbers |
Tarikh : 18.02.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 5.10 - 5.45pm / 5.45 – 6.20pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Rajah | |
Topik | Rajah | |
Objektif | - Mengaplikasi maklumat dalam bentuk rajah. | |
Hasil Pembelajaran | - Melukis dan melabel rajah bedasarkan maklumat - Mentafsir rajah | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan | |
Refleksi | Pelajar dapat mentafsir peta minda dan membuat rumusan tentangnya |
No comments:
Post a Comment