Tarikh : 05.09.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Pendidikan Sivik Kenegaraan | Masa : 12.50-1.25 /1.25 -2.00pm | |
Kelas | 1B | |
Tema | Cabaran Masa Depan | |
Tajuk | Kesinambangan Kesejahteraan Rakyat | |
Topik | Gambaran Masyarakat Sejahtera | |
Objektif | - Kepekaan tentang kehidupan yang sejahtera | |
Hasil Pembelajaran | - Menerangkan ciri-ciri kehidupan yang sejahtera - Mengamalkan kehidupan yang sejahtera - Menghargai kehidupan yang sejahtera | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat memahami ciri-ciri kehidupan yang sejahtera serta mengamalkan dan menghargainya dalam kehidupan mereka |
Tarikh : 05.09.2011 | Hari : Isnin | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25-4.00pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Pengangkutan Dan Perhubungan | |
Tajuk | Perkembangan Pengangkutan dan Perhubungan | |
Topik | Perkembangan Perhubungan | |
Objektif | - Memahami perkembangan perhubungan di negara Malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyatakan perkembangan perhubungan di negara Malaysia - Menghuraikan perkembangan perhubungan negara Malaysia | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan semula perkembangan perhubungan di Malaysia serta menghuraikannya |
Date : 05.09.2011 | Day : Monday | |
Subject : Mathematics | Time : 4.00-4.35 / 4.35- 5.10pm | |
Class | 2G | |
Chapter | 10. Circles | |
Topic | Area of a Circle | |
Learning Objectives | - Understand and use the concept of area of sector of a circle to solve problems | |
Learning Outcome | - Derive the formula of the area of a sector. - Find the area of a sector given the radius and angle at the centre. - Find the angle at the centre given the radius and area of a sector | |
Teaching Aids: | Workbook | |
Reflection | Students could understand and complete the exercise given |
Date : 06.09.2011 | Day : Tuesday | |
Subject : Mathematics | Time : 12.50-1.25 / 1.25- 2.00pm | |
Class | 2N | |
Chapter | 10. Circles | |
Topic | Area of a Circle | |
Learning Objectives | - Understand and use the concept of area of sector of a circle to solve problems | |
Learning Outcome | - Derive the formula of the area of a sector. - Find the area of a sector given the radius and angle at the centre. - Find the angle at the centre given the radius and area of a sector | |
Teaching Aids: | Workbook | |
Reflection | Students could understand and complete the exercise given |
Date : 06.09.2011 | Day : Tuesday | |
Subject : Mathematics | Time : 2.00-2.35 / 2.35-3.10pm | |
Class | 2G | |
Chapter | 10. Circles | |
Topic | Area of a Circle | |
Learning Objectives | - Understand and use the concept of area of sector of a circle to solve problems | |
Learning Outcome | - Find the radius given the area of a sector and the angle at the centre - Solve problems involving area of sectors and area of circles. | |
Teaching Aids: | Workbook | |
Reflection | Students could complete the exercise given |
Tarikh : 06.09.2011 | Hari : Selasa | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.35-5.10pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Pengangkutan Dan Perhubungan | |
Tajuk | Perkembangan Pengangkutan dan Perhubungan | |
Topik | Perkembangan Perhubungan | |
Objektif | - Memahami perkembangan perhubungan di negara Malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyatakan perkembangan perhubungan di negara Malaysia - Menghuraikan perkembangan perhubungan negara Malaysia | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan semula perkembangan perhubungan di Malaysia serta menghuraikannya |
Tarikh : 07.09.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25-4.00pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Pengangkutan Dan Perhubungan | |
Tajuk | Perkembangan Pengangkutan dan Perhubungan | |
Topik | Perkembangan Perhubungan | |
Objektif | - Memahami perkembangan perhubungan di negara Malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyatakan perkembangan perhubungan di negara Malaysia - Menghuraikan perkembangan perhubungan negara Malaysia | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan semula perkembangan perhubungan di Malaysia serta menghuraikannya |
Tarikh : 07.09.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.35-5.10pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Pengangkutan Dan Perhubungan | |
Tajuk | Perkembangan Pengangkutan dan Perhubungan | |
Topik | Jenis-jenis Perkembangan Perhubungan | |
Objektif | - Memahami jenis-jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyatakan jenis-jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia - Menghuraikan jenis-jenis perkembangan perhubungan negara Malaysia | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan serta menghuraikan jenis-jenis perkembangan perhubungan di Malaysia |
Tarikh : 07.09.2011 | Hari : Rabu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 5.10 – 5.45 / 5.45-6.20pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Pengangkutan Dan Perhubungan | |
Tajuk | Perkembangan Pengangkutan dan Perhubungan | |
Topik | Jenis-jenis Perkembangan Perhubungan | |
Objektif | - Memahami jenis-jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyatakan jenis-jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia - Menghuraikan jenis-jenis perkembangan perhubungan negara Malaysia | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan serta menghuraikan jenis-jenis perkembangan perhubungan di Malaysia |
Date : 08.09.2011 | Day : Thursday | |
Subject : Mathematics | Time : 12.50-1.25 / 1.25- 2.00pm | |
Class | 2N | |
Chapter | 10. Circles | |
Topic | Area of a Circle | |
Learning Objectives | - Understand and use the concept of area of sector of a circle to solve problems | |
Learning Outcome | - Find the radius given the area of a sector and the angle at the centre - Solve problems involving area of sectors and area of circles. | |
Teaching Aids: | Workbook | |
Reflection | Students could complete the exercise given |
Tarikh : 08.09.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.25-4.00pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Pengangkutan Dan Perhubungan | |
Tajuk | Perkembangan Pengangkutan dan Perhubungan | |
Topik | Jenis Perkembangan Perhubungan | |
Objektif | - Memahami jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyatakan jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia - Menghuraikan jenis perkembangan perhubungan negara Malaysia | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan dan menghuraikan lebih lanjut lagi jenis perkembangan perhubungan di Malaysia |
Date : 08.09.2011 | Day : Thursday | |
Subject : Mathematics | Time : 4.35-5.10pm | |
Class | 2G | |
Chapter | 11. Transformations | |
Topic | Transformation | |
Learning Objectives | Understand the concept of transformations | |
Learning Outcome | - Identify a transformation as a one–to-one correspondence between points in a plane - Identify the object and its image in a given transformation | |
Teaching Aids: | Textbook, Workbook | |
Reflection | Students could understand and identify the object and its image in a given transformation |
Tarikh : 08.09.2011 | Hari : Khamis | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 5.10-5.45/5.45-6.20pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Pengangkutan Dan Perhubungan | |
Tajuk | Perkembangan Pengangkutan dan Perhubungan | |
Topik | Jenis-jenis Perkembangan Perhubungan | |
Objektif | - Memahami jenis-jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyatakan jenis-jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia - Menghuraikan jenis-jenis perkembangan perhubungan negara Malaysia | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan serta menghuraikan jenis-jenis perkembangan perhubungan di Malaysia |
Tarikh : 09.09.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 2.00-2.35pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Pengangkutan Dan Perhubungan | |
Tajuk | Perkembangan Pengangkutan dan Perhubungan | |
Topik | Jenis Perkembangan Perhubungan | |
Objektif | - Memahami jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyatakan jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia - Menghuraikan jenis perkembangan perhubungan negara Malaysia | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan serta menghuraikan jenis-jenis perkembangan perhubungan di Malaysia |
Date : 09.09.2011 | Day : Friday | |
Subject : Mathematics | Time : 3.10-3.45pm | |
Class | 2N | |
Chapter | 11. Transformations | |
Topic | Transformation | |
Learning Objectives | Understand the concept of transformations | |
Learning Outcome | - Identify a transformation as a one–to-one correspondence between points in a plane - Identify the object and its image in a given transformation | |
Teaching Aids: | Textbook, Workbook | |
Reflection | Students could understand and identify the object and its image in a given transformation |
Tarikh : 09.09.2011 | Hari : Jumaat | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.00-4.35/4.35-5.10pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Pengangkutan Dan Perhubungan | |
Tajuk | Perkembangan Pengangkutan dan Perhubungan | |
Topik | Jenis Perkembangan Perhubungan | |
Objektif | - Memahami jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia | |
Hasil Pembelajaran | - Menyatakan jenis perkembangan perhubungan di negara Malaysia - Menghuraikan jenis perkembangan perhubungan negara Malaysia | |
Pendekatan | Kemahiran Masteri | |
Teknik | Perbincangan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan serta menghuraikan jenis-jenis perkembangan perhubungan di Malaysia |
No comments:
Post a Comment