Monday, January 12, 2015

Minggu 3 ( 12.01.2015 - 16.01.2015 )

Tarikh : 12.01.2015                
Hari : Isnin
Mata Pelajaran : Perdagangan
Masa : 10.20-10.55 / 10.55-11.30 pagi
Kelas
5K3
Tajuk
Sesi Memperkenalkan Diri & Mata Pelajaran Perdagangan
Hasil Pembelajaran
- Mengeratkan hubungan antara guru dan murid
 - Menetapkan matlamat dan sasaran bagi murid
 - Menerangkan sukatan Perdagangan Tingkatan 5
- Menerangkan format SPM Perdagangan  
Refleksi
Sesi memperkenalkan diri dan mata pelajaran Perdagangan Tingkatan 5 dijalankan dengan lancar

Tarikh : 12.01.2015                
Hari : Isnin
Mata Pelajaran : Perdagangan
Masa : 11.30-12.05 / 12.05-12.40 tgh
Kelas
4K3
Orientasi Pelajar Tingkatan 4 sesi 2015

Tarikh : 13.01.2015                
Hari : Selasa
Mata Pelajaran : Perdagangan
Masa : 09.40-10.20 / 10.20-10.55 pagi
Kelas
4K2
Orientasi Pelajar Tingkatan 4 sesi 2015

Tarikh : 14.01.2015                
Hari : Rabu
Mata Pelajaran : Perdagangan
Masa : 07.10-07.40 / 07.40-08.20 pagi
Kelas
4K2
Orientasi Pelajar Tingkatan 4 sesi 2015

Tarikh : 14.01.2015                
Hari : Rabu
Mata Pelajaran : Perdagangan
Masa : 10.55-11.30 / 11.30-12.05 tgh
Kelas
4K3
Orientasi Pelajar Tingkatan 4 sesi 2015

Tarikh : 15.01.2014                
Hari : Khamis
Mata Pelajaran : Perdagangan
Masa : 10.55-11.30 / 11.30-12.05 tgh
Kelas
5K3
Bidang Pembelajaran
Perbankan Dan Institusi Kewangan
Tajuk
- Sistem Perbankan  (i ) Perbankan Konvensional
                                 ( ii ) Perbankan Islam
- Jenis Bank  
Hasil Pembelajaran
- Membezakan sistem perbankan konvensional dan sistem perbankan Islam
- Menerangkan fungsi bank
Aktiviti
- Murid cuba membezakan sistem perbankan konvensional dan sistem perbankan Islam.
 - Guru menerangkan fungsi bank.
 - Murid cuba mengenalpasti fungsi dan perkhidmatan bank
Alat Bantu Mengajar
Buku teks, nota ringkas guru
Penyerapan Nilai
Rasional, Kesederhanaan
Refleksi
Pelajar dapat membezakan sistem perbankan konvensional dan sistem perbankam Islam serta mengenal pasti fungsi bank.


No comments:

Post a Comment