Tarikh
: 12.01.2015
|
Hari
: Isnin
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 10.20-10.55
/ 10.55-11.30 pagi
|
|
Kelas
|
5K3
|
|
Tajuk
|
Sesi
Memperkenalkan Diri & Mata Pelajaran Perdagangan
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
- Mengeratkan
hubungan antara guru dan murid
- Menetapkan matlamat dan sasaran bagi murid
- Menerangkan sukatan Perdagangan Tingkatan
5
- Menerangkan
format SPM Perdagangan
|
|
Refleksi
|
Sesi memperkenalkan
diri dan mata pelajaran Perdagangan Tingkatan 5 dijalankan dengan lancar
|
|
Tarikh :
12.01.2015
|
Hari :
Isnin
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 11.30-12.05
/ 12.05-12.40 tgh
|
|
Kelas
|
4K3
|
|
Orientasi Pelajar Tingkatan 4 sesi 2015
|
||
Tarikh :
13.01.2015
|
Hari : Selasa
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 09.40-10.20
/ 10.20-10.55 pagi
|
|
Kelas
|
4K2
|
|
Orientasi Pelajar Tingkatan 4 sesi 2015
|
||
Tarikh : 14.01.2015
|
Hari : Rabu
|
|
Mata Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 07.10-07.40
/ 07.40-08.20 pagi
|
|
Kelas
|
4K2
|
|
Orientasi Pelajar Tingkatan 4 sesi 2015
|
||
Tarikh : 14.01.2015
|
Hari : Rabu
|
|
Mata Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 10.55-11.30
/ 11.30-12.05 tgh
|
|
Kelas
|
4K3
|
|
Orientasi Pelajar Tingkatan 4 sesi 2015
|
||
Tarikh
: 15.01.2014
|
Hari
: Khamis
|
|
Mata
Pelajaran : Perdagangan
|
Masa : 10.55-11.30
/ 11.30-12.05 tgh
|
|
Kelas
|
5K3
|
|
Bidang
Pembelajaran
|
Perbankan
Dan Institusi Kewangan
|
|
Tajuk
|
-
Sistem Perbankan (i ) Perbankan
Konvensional
( ii )
Perbankan Islam
-
Jenis Bank
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
-
Membezakan sistem perbankan konvensional dan sistem perbankan Islam
-
Menerangkan fungsi bank
|
|
Aktiviti
|
-
Murid cuba membezakan sistem perbankan konvensional dan sistem perbankan
Islam.
- Guru menerangkan fungsi bank.
- Murid cuba mengenalpasti fungsi dan
perkhidmatan bank
|
|
Alat
Bantu Mengajar
|
Buku
teks, nota ringkas guru
|
|
Penyerapan
Nilai
|
Rasional,
Kesederhanaan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat membezakan sistem perbankan konvensional dan sistem
perbankam Islam serta mengenal pasti fungsi bank.
|
|
No comments:
Post a Comment