Date : 22.01.2011 ( School Replacement – 31.01.2011 ) | Day : Saturday | |
Subject : Matematics | Time : 1.15-1.45pm / 1.45-2.15pm | |
Class | 1J | |
Chapter |
| |
Topic | Division | |
Learning Objectives | - Perform computations involving multiplication and division of whole numbers to solve problems. | |
Learning Outcome | - Divide a whole number by a smaller whole number. - Solve problems involving division of whole numbers. | |
CCTS | Making inferences | |
Reflection | Students can answer the question given. |
Tarikh : 22.01.2011 ( Sekolah Ganti – 31.01.2011 ) | Hari : Sabtu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 2.30 – 3.00pm | |
Kelas | 2E | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Arah | |
Topik | Arah | |
Objektif |
| |
Hasil Pembelajaran | - Menunjuk cara mengukur bearing sudutan dengan menggunakan jangka sudut berdasarkan soalan yang diberikan. | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan, Soal-jawab, Latihan | |
Refleksi | 95% pelajar dapat mengukur bearing sudutan dengan tepat. |
Tarikh : 22.01.2011 ( Sekolah Ganti – 31.01.2011 ) | Hari : Sabtu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 3.30 – 4.00pm | |
Kelas | 2K | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Arah | |
Topik | Arah | |
Objektif |
| |
Hasil Pembelajaran | - Menunjuk cara mengukur bearing sudutan dengan menggunakan jangka sudut berdasarkan soalan yang diberikan. | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan, Soal-jawab, Latihan | |
Refleksi | 90% pelajar dapat mengukur bearing sudutan dengan baik. |
Tarikh : 22.01.2011 ( Sekolah Ganti – 31.01.2011 ) | Hari : Sabtu | |
Mata Pelajaran : Geografi | Masa : 4.30 – 5.00pm | |
Kelas | 2M | |
Bidang Pembelajaran | Kemahiran Geografi | |
Tajuk | Arah | |
Topik | Arah | |
Objektif |
| |
Hasil Pembelajaran | - Menunjuk cara mengukur bearing sudutan dengan menggunakan jangka sudut berdasarkan soalan yang diberikan. | |
Pendekatan | Pembelajaran konteksual, KBKK | |
Teknik | Penerangan, Soal-jawab, Latihan | |
Refleksi | 80% pelajar dapat menjawab soalan yang dikemukakan dengan betul. |
No comments:
Post a Comment